2013年7月5日金曜日

VirtualBox のゲストマシンからUSBメモリを読み込む( reading a USB memory from the guest machine of VirtualBox. )

私は仮想化ソフトとして、VirtualBox を使用しています。
I am using VirtualBox as virtual software.


ところが、ゲストマシンからUSBメモリが読めないことに気づきました。
However, I have noticed that a guest machine cannot read a USB memory .


USB2.0デバイスをサポートするためには、VirtualBox Extension Pack が必要だとわかりました。
It turned out that VirtualBox Extension Pack is required in order to support USB2.0 device .  



以下のサイトから、VirtualBox Extension Packをダウンロードしました。
I downloaded VirtualBox Extension Pack from the following sites. 


https://www.virtualbox.org/wiki/Downloads



VirtualBox Extension Pack を設定する途中で、パスワードを聞かれました。
While setting up VirtualBox Extension Pack , I was asked for the password. 



残念ながら私には、パスワードがわかりませんでした。
Though it was regrettable, I could not find a password. 






0 件のコメント:

コメントを投稿